Wij monitoren de prestaties van vervoerders en meten de klanttevredenheid van reizigers door het uitvoeren van reizigersenquêtes en Mystery Guest onderzoeken.
Met reizigersenquêtes meten wij de klanttevredenheid in het openbaar vervoer en monitoren wij de prestaties van betrokken vervoerders. In de periode van 2018 – 2023 waren wij uitvoerder van de OV-Klantenbarometer. Dit is het grootste landelijke onderzoek naar de mening van reizigers over het openbaar vervoer. Per jaar worden meer dan 100.000 enquêtes afgenomen. Voor de uitvoering van het veldwerk hebben we eigen enquêteurs in dienst die verspreid over Nederland wonen en rondom hun eigen woonplaats worden ingezet.
Wij enquêteren door middel van face-to-face onderzoek, het uitdelen en direct weer innemen van vragenlijsten of het uitdelen van flyers waarbij reizigers door middel van een QR-code op een later moment online een vragenlijst kunnen invullen.
De uitvoeringskwaliteit van de betrokken vervoerder kunnen we tevens inzichtelijk maken door zogenaamde Mystery Guest metingen uit te voeren. Wij toetsen daarbij alle afgesproken prestaties (tussen concessieverlener en vervoerder) en meten alle mogelijke kwaliteitsaspecten ten aanzien van bijvoorbeeld personeel, materiaal en reisinformatie.
Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
"*" geeft vereiste velden aan